Wednesday, August 2, 2017


මම  සදුදා උදේම ආවා ගම්පොල මහේෂ ඇවිත් තනියම බඩු ටික වාහනේට පටවගෙන කොටා යමු කියලා යන්න ගත්තා කියාස්ගෙ වාහනේ මහේෂ් වෙනමම ගියා  මම උදේ 4 ට එන්න ගත්තෙ තාම තේ එකක් වත් නෑ මූ ඇහුවෙත් නෑ පිටරට අය හෝටලෙන් අරගෙන ආවා සයිට් එකට ඇවිත් කොටා පැංචා එක්ක කොහෙද ගියා මහේෂ ඊයෙ පෙරේදා ඇවිත් ඔක්කොම සෙට් කරලා මේ කොට මෙලෝදෙයක් කලේ නෑ මම මූ ගියාට පස්සෙ කන්න තැනක් බැලූවා මොකුත් නෑ ලමයි බලා ගන්න නාගරාජ්ගෙ පවුලගෙන් ලමයින්ට හදපු ත‍්‍රී පෝෂ ගුලියක් ඉල්ලාගෙන කෑවා  දවල්ට කන්න ගියෙ 2 ට විතර එතකං මූ නිකමට වත් ඇහුවෙ නෑ අඩුම ගනනනෙ තේ එකක් වත් බීවද කියලා’’ මම දඹුල්ලෙ තිස්ස ඩ‍්‍රයිවර්ටත් තේ එකක් නාගරාජ්ගෙ පවුලට කියලා හදවලා දුන්නා මූ ඒකවත් කලේ නෑ මහේෂ් කියනවා මූ කඩෙන් කාලා තේ එහෙම බීලාලූ ආවෙ උදේම

මම තමා මූට උයලා දෙන්නෙ අද ඉදන් ඒකත් කරන්නෙ වෙන විදිහට
 පරයෙක්  මූ මහේෂටත් පට්ට කැපිල්ලක් දාන්නෙ  මට පුහුණුවටත් යන්න දුන්නෙ නෑ මේ කොටා ඇත්තටම මොනවද කලේ මොනවද කරන්නෙ කොම්පියුටරයක් ගාව ලියන්න විතරයි දන්නෙ   තීරනයක් ගනියම ගන්න බෑ වගකීමක් දරන්න බෑ වෙන කෙනෙකුට වගකීමක් බාරදෙන්නෙත් නෑ

No comments:

Post a Comment