Monday, July 31, 2017

මූට සාප වෙනවා කරපු ඔය වැඬේට නම්

අද මම වත්තට යනකොට බිසෝමැනිකා මම දිහා බලාගෙන ඉන්නවා ඈතට වෙලා  මම ලගට ගිහින් කතා කලා එයාගෙ ගේ අත්තිවාරම් දැම්මට පස්සෙ කවුද සර් ඒකනැති කලේ කියලා මගෙන් අහනවා අඩ අඩා මට කට උත්තර නෑ මම කීවා මොනවා හරි කරන්න බලමු ක්ියලා
මම මේ ගොන් බූරුවන්ට කීවා මුලින්ම කරන්න අවශ්‍ය දේවල් කොටා සත පහකට ගනන් ගත්තෙ නෑ ඌ සරාප්ට යි ඌටයි  ඕනා  ඕනා විදිහට තමා වැඩ කරන්න ගත්තෙ
දෙමල අයට විතරයි කීවාම මට තගක් දැම්මා එහෙම නෑ කියලා 
තනි පොටෝ ගන්න එපා තේරුමක් නෑ කීවාම ඔයා ගන්න මම බලා ගන්නම් කීවා
ලයිමෙ තියලා පවුල් පොටෝ ගන්න අවශ්‍යයි කියපුවාම ඒකත් අවශ්‍යය නෑ කියලා පවුලෙ කෙනෙක් හිටියත් ඇතියි කීවා
දැන් මම කීව සේරම කරන්න උනානෙ
මම ඇවිත් ඇහුවා කෙලින්ම බිසෝමැනිකෙට උන දේ නම්  හෙන ගහන අපරාදයක් 
එක්කො අපි කතා කරන්ල  ඕනා කලින්ම මේක ට සල්ලි ආවෙ නෑ කියලා කියන්න
එහෙම නැත්නම් වත්තෙ අය හිතුමනාපෙට ගෙවල් හදන්න පටන් ගන්න  ඕනා 
ඔය දෙකෙන් එකක් නිසා අර ගෑනිට කෙලවුනා කියලා
කොටා නෙමෙයි වචනයක් කතා කලේ 
ඒ ගොනාට කියන්න හරි එහෙමම නැත්නම් සල්ලි පාස් උන අයගෙ නම් ලිස්ට් එක හරි දෙන්න තිබුනානෙ වත්තෙ අයට
මුකුත් කලේ නෑ පකයා වාගෙ බලාගෙන හිටියා අරයා කරනවා මෙයා කරනවා කිය කිය රිපෝට් නම් යවනවා නියමෙට එච්චරයි
පවු අර අහිංසක ගෑනි හැබැයි
මූට සාප වෙනවා කරපු ඔය වැඬේට නම් 


No comments:

Post a Comment