Monday, March 27, 2017


මම මඩකලපුවෙ වැඩ කරනකොට මට රෝහිත හරියට කෙනෙහිලිකම් කලා නමුත් මමමයි කොළඹදි දිනේෂ් මහතාට රෝහිත ගැන කීවෙ මඩකලපුවට අපිත් එක්ක දාන්න හොද කෙනෙක් කියලා  ඒක ෆ‍්‍රැන්සිස් දන්නවා
ඉතිං මඩකලපුවෙදි මම ලැන ගොඩාක් දේවල් සුජී තේරුම් ගත්තා  එයා කීවා කවදා හරි මම දිනේෂ් ට ඔයා ගැන කියනවා කියලා
පස්සෙදි දීපිකා ආවා  ඇත්තෙන්ම එයා දුන්වුනා මම ලීඞ්ස් එකේදි හිටපු තනතුරයි දැන්මම කරන දේයි දැකලා එයා කීවා දිනේෂ්ට කියනවා කියලා    නමුත් එයාම මට කීවා එඞ්වර්ඞ් රෝහිත වාගෙ අය ඉන්නකම් ඔයාට ඉදිරියට ඒමක් නෑ කියලා
ඊටත් පස්සෙ මහේෂ් ආවා  මහේෂ්ට මාව එඞ්වර්ඞ් අදුන්නලා දුන්නෙ මෙයා  ඕල් රවුන්ඞ් පොරක් කියලා   නමුත් එ වෙලාවෙම රෝහිත කීවේ මෙයා  ඕල් රවුන්ඞ් උනාට දැන් ඩෙඞ් බොඩි එකක් කියලා   මම ඉතින් මහේෂ්ටත් කීවා මට එයාත් එක්ක දැනෙන වැඩක් කරන්න ගන්න කියලා   හරිගියෙ නෑ මහේෂ් එකක් කලා මගෙන් සේරම අය ගැන දැන ගෙන එයාට අවශ්‍ය දේ කරගන්න ඒ තොරතුරු උපයෝගී කර ගත්තා 
මම හිතන්නෙ  එහෙමයි  අනේ මන්දා  මට එහෙම හිතෙනවා



No comments:

Post a Comment