Wednesday, July 19, 2017

කතා කලාට මොනවද කතා කරන්නෙ කියලත් දැන ගන්න අවශ්‍යයි



අද උදේ මම ගියා ගම්පොල ටවුමට පොටෝ කොපි ගහන්න. ෆවුරි මාව දැකලා ඇවිත් කතා කලා.. බොහොම ආවේගයෙන් සැරෙන් කතා කලේ.. රෝහිත එක්ක ගනුදෙනුවක් බේරාගන්න තියනවා කීවා.. ඒකට ගේබරියල් එක්කත් ගනුදෙනුවක් තියනවා කීවා. මිනිහගේ අතිකාල දීමනා සියල්ලම කැපුවා කීවා.. රෝහිත කීවලු මම හෙට කොළඹ යනවා . ගිහින් මේ ගැන කතා කරනවා. එහෙම කතා කරලා මම කෝල් කරන්නම් කීවා. නමුත් කතා කලෙත් නෑ  මම කෝල් කරනකොට පෝන් එක උස්සන්නෙත් නෑ.. පට්ටහොරු.
අනික තමා රෝහිත අසාර්ට කියලා තියනවාලු මමයි උගෙ බ්ලොක් ගල් බිස්නස් එක නවත්තලා වෙන තැනක් සෙට් කලේ කියලා.. රෝහිත කියපු එක නිසා මෙයා එක්ක අසාර්   පැටලිලා.  අහුවෙන්න එපා කියන්න කීවා.. මම ඇවිත් බේරා ගන්න හැදුවෙ  පස්සෙ මම නිකං දැන දැන අවුල් කර ගන්න අවශ් නැ මම ටවුමෙන් මිනිහායි ගේබරියලුයි ුල්ලා ගන්නම් කීවා

වටේට හිටපු රීවීල් කාරයො ඔක්කොම බලාගෙන හිටියෙ.. මූ කීවා මෙයා වැඩ කරන තැන පොරවල් තමා මට  ගේම  දුන්නෙ මාස එකහමාරක්ම බඩගින්නෙ ඉන්න.. මෙයා එක්ක අවුලක් නෑ අනිත් උං තමා අම්බ කැරියො කියලා..

No comments:

Post a Comment